کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

کارن 3 سال و نیمه

1394/5/22 10:55
1,023 بازدید
اشتراک گذاری

پسر سه سال و نیمه ی من خیلی چیز فهم تر ومهربونتر از قبل شده قربونش برم الهی

این روزا بازیش شده اینکه من فلانی ام تو فلانی باش بعد باید دیالوگا و حرکات فلانی ها رو انجام بدیم :خندونک

-من جی تی آیم تو پلیس باش : من یه ماشین میبرم تو دنبالم کن

- من اکشن من 2 ام تو اکشن من 7 باش : حالا بیا با هم بجنگیم

- من پلنگ صورتی ام تو پروفسور باش : من میخوام ساندویچ بخورم تو بگو نه نخور اول باید گیاه سبزو پیدا کنی

- من جری ام توتام باش :........

- من بابم تو پاتریک باش:........

و .... و.... و....

واسه من و کامی خیلی کسل کننده ست ولی کارن جون عاشق این بازیه و ول کنم نیست کچل

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

 

آب تنی کارن و بابا تو آب سرد ...انقد خوشش اومده بود که ول کن نبود 

الان فکر کنم تو جلد اکشن منه خنده قربونش برم

حس میکنم جدیدا اصلا از شهربازی لذت نمیبره فکر کنم تکراری شده براش باید یه مدتی نبرمش ....سوار هر وسیله ای که میشه فوری میگه نگهش دار میخوام پیاده شم

بیشتر از طبیعت و خاک بازی لذت می بره ... پسر باباشه دیگه چشمک

اینجام دوچرخه ی پسر خاله بارادو صاحب شده و بارادی طفلک هیچی نمیگه فقط نگاش می کنه

می ترسه از دایناسوره

گاهی اوقاتم پیش میاد که با اشتها چیزی رو بخوره

قربون کتاب خوندنت محبتعزیز دلم

بچه ها شباهتی بین من و پسرم هست عایا؟چشمک

پسندها (6)

نظرات (10)

مریم مامان دونه برفی
22 مرداد 94 12:09
سلام رزیتا جون خوش باشید عزیزم امیرعلی هم با باباش هفته پیش تو اب تنی بودن یه همچین جایی بود . . . کارن هم کپ خودته ..
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام مریم جون ممنون عزیزم ....شما که باید همیشه در حال اب تنی باشین عزیزم ما چندین کیلومتر میریم تا به آب و آبتنی برسیم واقعا شبیه خودمه؟ مرسی گلم چقد میذوقم وقتی کسی میگه شبیه خودته
عمه إلی
22 مرداد 94 13:21
سلام ماشاا.. به این پسر گللللللللللللللل با اجازه لینکتون کردم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام سلام مرسی عزیزم منم با افتخار شما رو لینک کردم
مامان اهورا
23 مرداد 94 11:45
معلومه که هرچی بزرگتر میشن فهمیده تر میشن اما بعضی وقتها کمی برعکس عمل میکنن عزززیزم چه ناز بودی خودت رنگ موهای کارن شبیه رنگ موهای خودته؟؟
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
راست میگی ها سارا جون امان از وقتی که برعکس میشن مرسی عزیزم اره تقریبا رنگ موهای خودمه
آنیتا
24 مرداد 94 9:52
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
من که رمز ندارم گلم
تک دختر مامانش(kosar)
24 مرداد 94 15:04
سلام خاله جان.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام جونم مرسی بابت رمز
دلارام
28 مرداد 94 15:18
سلام بانو نینیه نازی دارین منم قراره خاله شم و واسه همین ی وبلاگ واسه نینیه تو راهیه ابجیم درست کردم ک تا اون موقع میخام مطالبی در مورد نینی ها بزارم ک فک میکنم مفیده ممنون میشم ب وبلاگم سر بزنینی و بهم کمک کنین اپه موافق تبادل لینک بودید بهم خبر بدین
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام سلام ممنون... به سلامتی ایشالا ... چرا که نه باعث افتخاره عزیزم
مامان نرگس
31 مرداد 94 12:00
وااااااااااای چه سورپرایزی رزیتا جون........کارن کپی برابر اصل مامان...........واقعا چرا ما ذوق میکنیم وقتی میگن بچتون شبیه خودته نه باباش قربون کارن عشق طبیعت
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم نرگس جووونم ممنون ... خب بچه بایدم شبیه مادرش باشه 9 ماه اونو حملش کرده برای فروزان طلا
مامان فاطمه
2 شهریور 94 16:49
سلام چه گل پسری شده کارن جون تو عکس دومیه کارن کپی مامانشه خداحفظش کنه موهاتونم که هم رنگه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلااااام ممنون عزیزم
مامان ِ یسنا
7 شهریور 94 13:10
سلام دوست گلم ... خوبی عزیزم قربونش برم با اون دیالوگای درخواستیش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلاااام عزیزم ممنونقربون شما خاله ی مهربون
مریم مامان آیدین
4 مهر 94 20:04
غااااشق این بازی های درخواستی فسقلی هام که واسه خودشون این همه جذابه و ما الهی همیشه تو خونتون صدای بازی و شادی باشه فقط
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنون از دعای قشنگت