کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

مهرماه 94 + سفر چادگان

1394/8/23 8:15
1,187 بازدید
اشتراک گذاری

** مامان چه جوری منو بزرگ کردی ؟

- خب بهت شیر دادم بعد که کمی بزرگتر شدی بهت غذا دادم میوه دادم  کم کم بزرگ شدی ...

** نه نه نه فکر کنم با تلمبه بادم کردی خنده

چی بگیم دیگه تاثیر این کارتوناست قهر

** مامان تو چه جوری دست درآوردی ؟! خنده

سوت حالا من چه جوابی بدم ای خداااااااااا

** مامان بیا دفترم کارت کارم

الهی که قربون خودتو و دفترت برم من عشقم محبت

صدام می زنه مااااااامان ...... چون بابا خوابه من آروم میگم بله

**میگه مامان چرا صدات قطع شده مگه فیشات خراب شدن ؟؟ بذار بیام فیش ها رو درست کنمخنده

بقیه در ادامه مطلب

 

 

 

30مهر ماه یه مسافرت کوتاه3 روزه  با دوستای مهربونمون به چادگان اصفهان داشتیم خیلی خوش گذشت چادگان واقعا یه تیکه از بهشته حیف که من نتونستم عکس درست حسابی بگیرم که زیباییشو ببینین غمگین

کارن چکمه پوش خندونک

اینم یادی از گذشته کاکاری 7 ماهه با پسر خاله امید جونمحبت

 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان اهورا
25 آبان 94 12:08
عزیزم ایشالا همیشه به سفر ای جووووونم کارن چه بامزه بودی البته هنوزم دوست داشتنی هستی عزززیزم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم سارا جون
مریم مامان آیدین
30 آبان 94 20:33
سلام رزیتای عزیزم همیشه به سفر خانومی قربون پسرک چکمه پوش و خوش تیییپت حالا راستش رو بگو با تلمبه بادش کردی با زحمت کشیدی قربون همه شیرین زبونی هاش....عکس ها هم خیلی قشنگ بود...خیلی ببوسش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام مریم جون ممنون از مهربونیت با تلمبه بادش کردم به همین راحتی ولی نمیدونم چرا این 4 سال به اندازه 40 سال پیرتر شدم ببوس آیدین خوشگلمو
مامان صبا
4 آذر 94 12:43
سلام امیدوارم همیشه خوش باشید
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام ممنون عزیزم
مامان جون
13 دی 94 15:21
سلام گلم کجایی!!؟؟نگرانتم عزیزم