کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

عکس های10ماهگی و 11ماهگی کارن

1392/6/30 8:36
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

٢ کلمه دیگه که کارن توی 11ماهگی تکرار می کرد و بعد از 2 ماه مجددا فراموششون کرد:

بابا

عم

 کارن ومامان

                                        کارن و مامان

برف

                                             کارن و بابا دیماه 91

برف

                                                                   کارن و مامان

برف

                                       بذا این عینکمو درست کنم

مدرسه

                                 کارن در مدرسه ای در اهواز

مدرسه

                                           اجازه من بگم

خلبان

                            کارن خلبان

راننده

                                            کارن راننده

دانشمند

                                   کارن دانشمند

موتوری

                                     کارن موتورسوار

نی نی افسرده

            نی نی افسرده

کارن

11ماهگی

11ماهگی

10 ماهگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
21 شهریور 92 12:17
چه عکسای باحالی


مریم مامان دونه برفی
6 آذر 93 10:40
ایجان قربونت برم چقدر نازی عزیز خاله. کارن هم مثل امیرعلی خیلی توپول مپل بود . چقدر لاغر شده بااینکه دوست نداشتم امیرعلی اونجوری چاق بمونه ولی الان که عکسهای قبلیشو نگاه میکنم دلم میسوزه .
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم - آره منم می ترسیدم می گفتم نکنه کارن همین جوری چاق بمونه