کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

دختر بازی

1393/9/1 10:48
515 بازدید
اشتراک گذاری

کارن کجایی مامان ؟

دایم دختی بازی می کونم  ترجمه: دارم دختر بازی می کنم و من تعجب

رفتم بالا سرش می بینم داره با این جاسوزنیا که از خونه عمه لیلا آورده بازی می کنه خنده

نتیجتا ترجمه این می شه : دارم با دخترا بازی می کنم

اینم سوغاتی های بابا از سفر یه روزه ش

دو تا ماشین هم براش آورده بود  انقد ذوق زده شد  که اجازه نداد عکسشونو بگیرم

 مدل گوجه خوردن کارنی

کارن و دختر خاله آوا جون

کتابا و بازی های فکری پسرم

 

درسته که پسرم اهل علم و هنره ولی یه نمه خشانت هم  داره تو وجودش

 سلاح های گرم و سرد پسرم


 

 

پسندها (10)

نظرات (24)

مامان
2 آذر 93 11:12
مبارکت باشه عزیزم... چه بامزه گوجه میخوره خیلی بامزه ای کارن جونم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم بوس برای یسناگلی
مریم مامان آیدین
2 آذر 93 11:29
الهی من قربون اون دختر بازی کردنش برم چه سوغاتی های خوشگلی.....مبارک باشه کارن جونم واااای رزیتا جون چه خوشگل گوجه میخوره....این گوجه دوست شدن بچه ها برای من قضیه لاینحلی مونده....واقعا هم خوش به حالت و هم آفرین که تونستی علاقه مندش کنی....آیدین تو سبزیجات جز خیار که میوه هم محصوب میشه با هیچی چیز دیگه ای کنار نمیاد خیییلی ببوس کارن خلاقمو با اوناسباب بازی های خوشگلش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم مریم جون خیلی خوشحال می شم وقتی کامنتاتو می بینم - والا من کار خاصی نکردم واسه علاقمند کردنش ولی کارن هم تو سبزیجات فقط خیار و گوجه می خوره
مامان اهورا
2 آذر 93 11:48
ای جوووووونم عزیزم از الان دختر بازی میکنی ای شیطون
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
بوس برای اهورا جونم
خاله سانی
2 آذر 93 22:43
واای خدا خیلی با نمک بود دختر بازیچه سوغاتی های خوشگلییی مبارکت باشه عزیزم..قربون اون گوجه خوردنت فسقلی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله سانی جون مهربونم بوس برای بنیتا گلی
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:47
سلام رزیتا جان کارن عزیزمون خیلی بامزه شده خدا واست نگهش دار
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام مریم جون ممنون عزیزم
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:48
کارن ؟؟!!!! دختر بازی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از الان چشم ودلتون روشن مامان و بابای کارن هرچند که امیرعلی هم میگه میخوام با صبا جونی عروسی کنم.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربون امیر علی جونم برم من که میخواد دوماد شه
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:49
نه به این آلات علمی و موسیقی نه به این کلاه خود جنگی و سلاحهای گرما سرما
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
پسرم همه فن حریفه
مریم مامان دونه برفی
3 آذر 93 9:51
معلومه اهل کبابی ها از مدل گوجه خوردنت معلومه کارن جونی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قبلا کباب خور بود حرفه ای ولی یه مدتیه کم میل شده
مامانی
3 آذر 93 10:16
بابایی کارن دستت درد نکنه بابا دختر بازی بابا هنرمند بابا خطرناک کلا بانمکی کارن جون
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان عاطفه
3 آذر 93 11:38
ای جووونم قربون این جیگرطلا با این حرفای بامزش....ببوسش از طرف من این نفسو سوغاتی های قشنگت مبارک خاله جوون
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
میسی میسی میسی خاله جونم
مامان روژینا
3 آذر 93 12:19
چشمت روشن رزیتا جونپسملی داره دختی بازی میکنهمیگن بچه های این دوره زمونه از سنشون جلوترن همینه دیگه والاااااخوب به فکر یه آبجی باش واسه بچم دیگه چه سوغاتی های قشنگیدست بابایی درد نکنهآفرین به این پسملیه هنرمندم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون -مشکل اینجاست که میگم کارن دوست داری یه خواهر کوچولو داشته باشی میگه نه میخوام داماد بشم آوا عوس
مامان نرگس
3 آذر 93 13:19
مدل گوجه خوردنشو.....عزیزم دختربازی کارن سلاحهای پسملی با کلاه خود هدیه بابا پرکاربردتر میشه!!! رزیتا جان کاش میگفتی هر کدوم از بازیهارو توی چه سنی کارن میتونست انجام بده....به درد ما میخوره
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
اگه تک تک توضیح می دادم طولانی می شد . رو هر کدومشون نوشته برای چه سنی - فروشگاه دانیک تو شهر شما نمایندگی نداره ؟
مامان
5 آذر 93 3:47
ای جان کارن بامزه. بچم چه زرنگه دنبال دختر خوشگلا هم میره.دامن فرفریو... ...ماشاالله به سلیقت خاله.ادامه بده باریکلا.خخخخخ
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
امروز همش منوخندوندی با این کامنتای قشنگت مرسی راحیل جونم
مامان
5 آذر 93 3:48
به به چه اسباب بازی های قشنگی.چقدر هم زیادن،دست مامان و بابای کارن جونم درد نکنه.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون راحیل جونم
مامان
5 آذر 93 3:49
سوغاتی ها هم مبارک.خوبه بابا یه روز رفته سفر اگه ده روز میرفت کارن بیست تا سوغاتی گیرش میومد ها. دست باباش درد نکنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان
5 آذر 93 3:51
سلاح های سردو گرمشو نگااااه. خاله سلاح ولرم نداری؟ برات نخریدن گولت زدن.بهشون بگو برات بخرن
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ولرم ای راحیل شیطون
مامان
5 آذر 93 3:52
روی ماهتونو میبوسم
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:29
سلااااااااااااااااااااااام رزیتا خانوم و کارن عزیززززززززززززززززم...خیلی وقته نبودم،دلتنگتون شده بودم،میدووووووووونم شمام حسابی دلتنگ من شدین
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلااااااااااااااااااااام عززززییییززم معلومه که دلتنگ شدیم
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:31
ای داد بر من تیتر این پست لرزه بر بدن نحیفم از نوع سی و هشتیمان اندااااااختتتتتتتتتتتتت
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:32
ننه رزیتا آبروی بچه رو نبر این بچه میخواد بزرگ شه بره زن بگیره تو که زدی تمام سابقشو خراب کردی که با دختر بازی
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:33
به به به مبارکت باشن خاله جونی سوغاتیات،کلاه جنگیت چه نازه..دست بابایی درد نکنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون خاله جون مهربونم
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:36
ای قربون سازت،عاشق بزن که دلمان گرفته
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون
مامانی ماهان جون
5 آذر 93 9:43
رزیتای نامرد باهات قهررررررررررررممم..اصلا کارنی جونم یه گلوله از طرف من تو سر مامان رزیتا خالی کن ،یا نه با سلاح سردت بزن ناکارش کن،زجر کش شه من مریض بودم نیومده ملاقات ،حالمو نپرسیده
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ووواااای خدا نکنه آیسی جوونم چرا مریض شدی ؟؟؟ همین الان میام
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 22:54
رزیتا جون با پست های دلچسب و لذت بخشی که میذاری آدم دلش میخواد کارن بخوره مخصوصا موقع دختر بازی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
لطف داری مینا جون