کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

کارن در شهربازی به دور ازچشم بابا

1392/6/25 11:45
464 بازدید
اشتراک گذاری

اون روز که  با بابام رفتم شهربازی نمی ذاشت من سوار هیچ کدوم از وسایل شم،به مامان می گفت

قطار خطرناکه اگه افتاد روی ریل چی ؟!! هلیکوپتر که سرگیجه می گیرهنگران 

این یکی می ترسه اون یکی فلانه

خلاصه نذاشت سوار هیچی بشمگریهآخه بابام خیلی خیلی رو من حساسه

وقتی بابا رفت پیتزا بگیره مامان یواشکی منو سوار اسبهای گردون و ماشین موزیکال کرد .

یه بار دیگه هم به دور از چشم بابا با دوستای مامان (خاله شیوا و دخترش آیلین جون و خاله سولماز و دخترش یسنا جون ) رفتیم شهربازی . من با دخترا سوار بیشتر وسایل شدم و کلی بهمون خوش گذشت

تازه اونجا آوشی و مامان و باباش رو دیدیم

آوش جون پشمک نمی خورد می گفت مو مو

بعدشم اومدیم واسه بابا تعریف کردیم ولی بابا بازم حرف خودشو می زنه میگه فعلا زوده برای من که برم شهربازی میگه من کوچولوام متفکر

 شهربازی

شهربازی

                                                   کارن و آیلین جون

aivfhcd

شهربازی

    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
2 مهر 92 16:20
قربونش برم چه نازه....



ممنون خاله جون مهربونم