کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 11 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

((((پشه کش)))) خرید پسرم

1392/8/1 9:08
312 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم پلاسکو- تو اون همه چیزای رنگارنگ کارن اینو انتخاب کرد:

پشه کش

من ساده خواستم به قول این کتابای روانشناسی اعتماد به نفس بچه رو تقویت کنم ، چون انتخاب خودش بود براش خریدم نگو این بلا نقشه ی قبلی داشته

خونه ی عمه لیلا یکی ازشون داره باهاش میفته به جونشون، همه رو عاصی کرده

حالا اینو خریده که مامان باباشم بی نصیب نمونن 

دیشب کلی من و باباشو کتک زده باهاش. ما فرار می کردیم کارن ذوق خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان بردیا شیطون
1 آبان 92 14:44
ای قربونش برم عجب کلکیه این وروجک....
مامان امیرشایان
1 آبان 92 18:48
عزیزمی با این خریدت معلومه که کتک خورتون ملسه


ملسه ملس
مامان امیرشایان
3 آبان 92 0:25
عید غدیرتون مبارک
مامان آوش
4 آبان 92 11:53
بنده خدا مامان باباها پشه بچه ها هم نشده بودیم که شدیم !!!!!!!!!!!


واقعا
مامانی
5 آبان 92 11:02
خیلی با حال بود
پشه کش
عجب چیزی رو انتخاب کرده


کجاش باحال تر بود اونجاش که ما کتکارو می خوردیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الی مامان آنیل
6 آبان 92 14:34
الهی جه پسر نازی دارین خدا حفظش کنه من هم با افتخار لینکتون کردم


مرسی خاله جون
مامان بردیا شیطون
7 آبان 92 14:49
مهم نیست اکنون زندگی ام چگونه میگذرد.... عاشق ان خاطراتی هستم که تصادفی از ذهنم عبور میکند وباعث لبخندم میشود....
سارا
11 آبان 92 7:41
یه مطلب جدید بزار دیگه هر روز میام چک میکنم میبینم همون قبلیه
مامان اهورا(نرگس)
23 آبان 92 1:30
از دست این وروجکا!!!!!!!!!!!