کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

سر آشپز کارن

1392/8/23 21:39
293 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی مامان آشپزی می کنه منم اون پایین یعنی زیر دست و پای مامان واسه خودم غذای مخصوص می پزم کلی هم ادویه و نمک و.... روش می پاشم آخه من عاشق این کارم . مامان غر می زنه ولی چیکار کنم دست خودم نیست دوست دارم این کارا روخیال باطل 

این هم تصویری از غذای مخصوص سر آشپز اگه خواستین خبر بدین دستور پختشو بفرستم براتون  نیشخند

غذا

شلغم - سیب زمینی سرخ کرده-ماکارونی و کلی ادویه

آشپز باشی

آشپزباشی

آشپزباشی

اشپزباشی

غذا

اشپز

اشپز

اشپز

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیرشایان
24 آبان 92 19:14
ای ول به آشپز کوچولو منم می خوام؟
مامان آوش
25 آبان 92 9:19
پسری مون آشپز شده ؟ کاکاری یه روز می خورمت چرا اینقدر شیرین شدی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره خاله جون مدتیه رفتم تو کار آشپزی
سارا
25 آبان 92 10:20
قربونت برم سرآشپز من چرا از اون غذاهای خوشمزه ندادی من بخورم؟
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
این دفعه که اومدی قول میدم برات غذای مخصوص سر آشپزو درست کنم
مامان بردیا شیطون
25 آبان 92 12:42
افرین به این سر اشپز..... حالا از غداشم هم بخورین ببینین خوووووووووووووبه من که اولین مشتریشم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
من بخورم؟؟؟؟؟؟؟نه هرگز
مامان بردیا شیطون
25 آبان 92 12:42
. . ¸,’ ¸,. . ¸ `-,”~-~’,¸,.¹-~-._¸,.سلام . . . . ) . ‘”¨ . .):. .`-,;:.`,’;;‘¸,.¹¯¸¸,.- . . .,-’ , , , , ,-‘;:.. . .`-¸;:.`,’--~’`,¯-.,¸_, . . (. ,•¸,-~’¨|;;;::.. .. . “-,;:/,`,-~-~¬¯. . . . . . .¸,..,¸ . . . . .¸,.-~--.¸_ . . . ¨`” . . . .|;;;:::.. . .. . ¯¯`*¬~---~~¬¬”``~-,;:;;`”~--~”:;;::,-“’’``¯¨` . . . . . . . . . \;;;::… . … , زود بيا آپمو ببين .... ¨`-,;;:;;::;;::;:;:`¬~-.¸ '``````````````/;;;:;::… ,, ..:;, :… ,, .. :;,:;,. . ., ¸ . . . .`,;;:;:::;:;:;;-~”`¨ , . . . . . . . .|;;::;:... .:; .:;;¸ . . ,, ..:;,, .. :. . ..:’ .. . . |;;::;;:;:;;”-~¬~-.,¸.-~’ . . . . . . . . . \;;::.. . `` .:;;;, . . . ,, ..:;, :… ,, .. :. . . . ,’`”~-,;;:;:;;.¸.,~--“`¨ . . . . . .¸.-~¬”`,-‘;:. . ..:;;::... .. .. . .. ... ..:;;. . . . .,’ . . . .`”*”`¯ . . . . . l’:,~-¬`;;:¸.-~¬”```”¬~--~¬, ..:;;¸-‘¨¯`\;:.. ./ . … . . |`|/`”,-‘¯ . . . . . . . . . . . . .`,.::;;\ . . . `,;:.\ . . . . . .l,/`/,.¸ . .با اين اسب بيا . . . . ).::;;\ . . . .`¸;:`, . . . . . ./ (-.¸ ) . که زودتر برسي ..-“.:,-“’ . . . . . \;:./
مامان اهورا(نرگس)
29 آبان 92 19:46
یعنی من عاشق اون ادویه ریختنت شدم...چه با صبر و حوصله!!!!اندازش دستشه!!!!