کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

کارن و هاپو

1392/10/3 9:26
2,308 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتیم باشگاه سوارکاری دایی بهنام 

کارن جونم کلی با اسبا و هاپو کوچولو که اسمش ادبه نیشخند

سر وکله زد و خوش گذروند

فقط هوا  خیلی خیلی سرد بود و زیاد نتونستیم بمونیم

کارن و نیلو

کارن و دختر خاله نیلوفر

کارن و نیلو

کارنکارن و نیلو

کارن و نیلو و ادب

کارن و نیلو

کارن و هاپو

کارن و هاپو(ادبنیشخند)

کارنو هاپونیلو و هاپو

نیلو و ادب

نیلو و ادب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان کیان
4 دی 92 1:55
کان جونم چقده شجاعی شما .من که هر حیونی بهم نزدیک بشه از ترسم فرار میکنم.حتی اگه پرنده باشه.خیلی خوبه که شما این همه با دل و جرات هستی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
این خصلتش به باباش رفته چون من حتی از جوجه هم می ترسم
مامان بردیا شیطون
4 دی 92 16:41
افرین کارن جون معلومه حیونا رو دوست داری... چه هاپوی نازی
مامان بردیا شیطون
4 دی 92 16:42
اگرنمی‌توانی شاه راه باشی، كوره راه باش، اگر نمی‌توانی خورشید باشی، ستاره باش، با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند هر آنچه كه هستی، بهترینش باش.
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:48
وای...معلومه حسابی خوش گذشته بهتون.خدا رو شکر...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون عزیزم
نرگس
5 دی 92 11:30
چه خوب هاپو رو بغل کرده پسملی...من که خیلی میترسم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
من خودمم می ترسم ولی کارن این خصلتشو به باباش رفته
مامان امیرشایان
6 دی 92 12:46
الهی همیشه خوش باشید
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت خانومم
امیرحسین کوچولو نفس ما
15 دی 92 3:41
همیشه به گردش.....
رویا مامان باران
15 دی 92 8:21
ماشاالله خدا حفظش کنه راستی منم بروجردیم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله - واقعا پس هم استانی شدیم ...خوشحال شدم.....