کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

نظرات (11)

سارا مامان اهورا
19 فروردین 93 9:00
من خیلی سال پیش رفتم قلعه فلک الافلاک خیلی قشنگه کلا عاشق اینجور جاهایی هستم کارن جونم معلومه حسابی بهش خوش گذشته
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
منم عاشق این جور جاهام حس و حالم عوض میشه وقتی میرم
مامان روژینا
19 فروردین 93 13:25
قربون مارکوپولوی کوچولوی خودمپیش ما بیا خاله جون با هم دوست شیم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
حتما میام خاله باعث افتخاره
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 فروردین 93 13:36
چه قلعه ی قشنگی.همیشه به گردش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی عزیزم
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 فروردین 93 13:36
عزیزم خصوصی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آخ جون من عاشق خصوصیم
نرگس
19 فروردین 93 15:07
چقدر زیباست...... کارن جونم خیلی خوش گذشت.
مامان بردیا شیطون
20 فروردین 93 13:15
به به چه جای قشنگی....... میبینم که کارن جون هم که موهاش رو کوتاه کرده مبارک باشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
22 فروردین 93 13:08
خصوصی عزیزم
مامان امیرشایان
22 فروردین 93 15:01
خوش باشین خانمی
امیرحسین کوچولو نفس ما
24 فروردین 93 12:16
عزیزم یه سری به سایت nextholiday بزن.تورهای لحظه آخری یا اونهایی که آفر میخورن رو میشه توش پیدا کرد.خیلی ارزونتر در میاد.همین تور ما نفری دومیلیون و چهارصد بود که آفر خورد و شد نفری یکو چهارصد ما هم روز آخر بلیط خریدیم که آفر خورده بود.....آژانسمون هم الفبای پارسیان بود....توی صادقیه.....
مامان اهورا(نرگس)
24 فروردین 93 23:06
همیشه به گردش!!!! خیلی دلم می خواد بیام خرم آباد...انشالله قسمت شه بیام
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
حتما بیایین منتظرتونیم فروردین و اردیبهشت واقعا قشنگه خرم آباد