کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

پسر جیغ جیغو

1393/1/26 9:49
281 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی بداخلاق شدی پسرکم همش جیغ میکشی و بهونه می گیری دیشب دیگه بابا رو حسابی عصبی کردی عصبانیاونم دعوات کرد سرت داد کشید و از دستت فرار کرد رفت پایین  تو هم ساکت شدی  منو کشوندی تو اتاق و گفتی بابا کو ؟ گفتم از دست جیغای تو قهر کرد رفت یه کم روت تاثیر گذاشت و یه ریزه ناراحت شدی ولی گیر دادی به من که بیا بازی کنیم یک ساعت و نیم باهات بازی کردم و در کنارش همش تو گوشت می خوندم که جیغ زدن و بهونه گرفتن کار بدیه دیگه نباید این کارو بکنی نباید مامان بابا رو اذیت کنی و تو هم با حرکت سر می گفتی ((ام)) یعنی باشه.

بابا که اومد گفتم پسرم بدو برو بابا رو بغل کن و بوسش کن تا باهات آشتی کنه ولی تو مغرور قبول نکردی و گفتی no no no

قربون این انگلیسی گفتنت آخه تو اول فارسیتو یاد بگیر

هیچی بازم بابا اومد و تو رو بغل کرد و باهات آشتی کرد

قبلنا بابا اصلا سرت داد نمی زد فقط من دعوات می کردم جدیدا بابا بیشتر از من دعوات می کنه

نمیدونم چکار باید بکنم که یه ذره اخلاقات بهتر بشه مامان فدات

وقتی سرت داد می کشیم  بعدش عذاب وجدان می گیریم ولی خب تحمل هم حدی داره بخدا

خیلی بهونه می گیری الکی جیغ می کشی بی دلیل گریه می کنی حرف باید حرف تو باشه لخت می شی تو خونه قدم میزنی لباس نمی پوشی یا  هر لباسی که خودت دوست داری می پوشی خوب غذا نمی خوری تنهایی بازی نمی کنی میگی مامان یا بابا باید با من بازی کنن نمیذاری غذا درست کنم ظرف بشورم - نمیذاری تلویزیون ببینیم و یا حتی درست حسابی غذا بخوریم همش میایی بغلم

خلاصه شدی حاکم مطلق تو خونه و من و بابا داریم افسرده می شیم بخدا نیشخند

دوستان راهنمایی لطفا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان محمدحسام
26 فروردین 93 10:20
سلام مامان رزيتاي عزيز شما كه كارن جون دو سال است اينجوريه محمدحسام من با يكسال و نيم دقيقا همين رفتارها رو داره ما كه پيش دكتر فوق تخصص برديم واسه سرماخوردگي بهشون گفتم كه اين رفتار ها رو داره دكتر ميگفت عاديه تو اين مقطع سني بخدا محمدحسام هم بعضي اوقات اينقده بهانه و جيغ و داد ميكنه ك من و باباشو خسته و افسرده ميكنه تازه من چشم اميد دوختم كه دوساله بشه رفتارش بهتر ميشه و من ميتونم ب كارهام بهتر برسم ن ميذاره آشپزي كنم نه ميذاره خونه رو تميز كنم و نه بتونم خوب غذا بخورم
مامان اهورا(نرگس)
26 فروردین 93 16:14
آخی جونم...می دونی چیه رزیتا جان؟؟ما جوونا خیلی کم حوصله هستیم...همه مون همینیم!!!! یه کتاب می خوندم نامه های پدران به پسران...همین مشکل بود منتها آخرش بابائه نوشته بود حالا به این نتیجه رسیدم که تو فقط یه بچه ای!!!!اگه ما هم هر وقت عصبی میشیم یادمون بیاد که این فقط یه بچه ست,خیلی زود آروم میشیم...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره قیقا- اتفاقا منم یه روزداشتم به باباش همینو میگفتم که تو انتظار داری کارن مثه یه آدم بزرگ رفتار کنه اون فقط2 سالشه - ولی خب خودمم بعضی وقتا یادم میره که اون فقط 2 سالشه
مامان اهورا
26 فروردین 93 18:36
وای باورکن ما هم بیشتر این مشکلها رو با اهورا داریم جز لخت گشتن کارن همه چیزایی که گفتی رو اهورا هم انجام میده هر لباسی که خودش بخواد تنش میکنه حالا تو خونه باز مهم نیست اما بیرون که میریم به زور لباسی که خودش میخواد رو میپوشه بعضی وقتها خجالت میکشم که الان مردم چه فکری راجع به من و باباش میکنن بیشتر بچه ها این مسائل رو دارن باید صبر پیشه کنیم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره جز صبر کاری نمیشه کرد ممنون از همدردیت
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:05
آخیییییییییییییی مامانی شاید اون چیزی که کارن جان میخواد دقیق نمیتونه بگه عصبی میشه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره فک کنم منظورشو نمی تونه برسونه
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:06
کارن جونی هر وقت بزرگ شدی اینا رو خوندی بدو برو دست بابا و مامانو بوس کن،بابت همه زحمتهاشونو البته دعواهاشون خخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:07
عذاب وجدان نداره آجی برا خودشونه که دعواشون میکنیم خب!!!
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:08
من یه راهنمایی خیلی دبش دااااااااااااااااااااارم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خب بگو منتظرم
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:08
عاغا جون شما یه دو سه تا دیگه نی نی بیارین کارن با اونا مشغول شه خخخخخخخخخخخخ
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربون عاغا ممنون از راهنماییتون
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:09
مدیونی اگه به راهنماییم عمل نکنی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
از همین امروز شروع می کنم
آیسان مامان ماهان
27 فروردین 93 11:09
به به به ه ه ه ه بازم روز زن و روز مااااااااااااادر میرســــــــــــــــــــه بوی کادو و طلااااااااااااااا میرســـــــــــــــــــــــــــه . . .واسه ادامش بدو بیا تو پست جدیـــــــــــــــــــــــــد
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
بیگیر که اومدم
سارا مامان اهورا
29 فروردین 93 11:40
زنان چوبهای خیسی هستند که در آتش مشکلات نه میسوزند نه خاکستر میشوند اما به حول و قوه الهی همسرانشان را جزقاله میکنن پیشاپیش روز ما آتیش پاره ها مبارک
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مبارک باشه
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 22:52
والا این دوره بچه سالاریه....... چی بگم خواهر...... از همین الان بردیا هم قلدر بازی در میاره والا باید صبور باشی .....اخه هنوز کوچیکه چیزی زیاد درک نمیکنن
مامان بردیا شیطون
29 فروردین 93 22:52
آسودگی از محن ندارد مادر آسایش جان و تن ندارد مادر دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش ورنه غم خویشتن ندارد مادر مادرم روزت مبارک
مامان روژینا
30 فروردین 93 10:06
یه روز سلطان جنگل همه حیواناتو جم میکنه و میگه هرکس بره بهترین و زیباترین چیز دنیا رو بیاره تا من ببینم هر کی میره یه چیزی میاره یکی غذا میاره یکی طلا و جواهرت میاره خانوم کلاغه میره و ببچشو میاره آقا شیره عصبانی میشه میگه این چیه! کلاغه میگه بهترین و زیباترین چیز تو دنیا بچمه روزت مبارک رزیتا جونم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون عزیزم روز شما هم مبارک - واقعا زیباترین و باارزش ترین دارایی ما فقط بچه هامونه
مامانی
30 فروردین 93 14:27
اوه چیه مامان رزیتا می نالی همش یه دونه بچه داری اگه چندتا داشتی چه میکردی نگران نباش دوست عزیز.دقیقا چند روز پیش منم دنبال این بودم که راهنمایی بگیرم فکرشو بکن یه سرعت گیر تو خیاون نزدیک خونمونه وامیرعلی عشق سرعت گیر هر روز کارمون شده اینکه ببرمش بیرون دوچرخه ، ماشین و هرچی که خودش انتخاب کنه رو ورداره و از روی سرعتگیر رد شه دیروز یه ماشینه با سرعت اومد و منم مجبور شدم جیغ بکشم و زن و شوهره چنان نگاهی به من انداختن که یعنی خاک بر سر بی خیالت و من مات و مبهوت که جایه من نیستید
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
امان از دست این بچه ها
مامان بردیا شیطون
30 فروردین 93 16:04
مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت گل روزت مبارک
مامان بردیا شیطون
31 فروردین 93 13:42
من بدهکار توام ای مادر همه جانی که به من بخشیدی لحظاتی که برای امن من جنگیدی و بدهکار توام عمرت را روزهایی که ز من رنجیدی اشک ها دزدیدی، و به من خندیدی من بدهکار توام ای مادر!