کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

نظرات (9)

امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 12:19
به به معلومه حسابی خوش گذشته به کارن جونم
امیرحسین کوچولو نفس ما
9 اردیبهشت 93 12:20
فدات بشم گلـــم، اما من خصوصی دریافت نکردم.بی زحمت دوباره برام بنویس
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
دوباره نوشتم عزیزم این دفعه خصوصیش نکردم
سارا مامان اهورا
9 اردیبهشت 93 15:03
عزیزم ایشالا همیشه خنده رو لبات باشه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله
سارا
9 اردیبهشت 93 15:41
گلهای قشنگ من
مامان محمدحسام
10 اردیبهشت 93 10:19
هميشه ب تفريح كارن جون معلومه ك حسابي بهش خوش گذشت
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون خاله جونم نمیدونم چرا وبلاگتون برام باز نمیشه با چند تااز وبلاگ دوستان این مشکل رو دارم
مامانی
10 اردیبهشت 93 12:03
رزیتا جون یه سوال؟همکاره وبلاگ تویی این وسط بابا کامبیز چرا اسمش هست
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
اینو خود نی نی وبلاگ زحمت کشیدن ولی من پیش خودم تغییرش دادم مثلا ولی انگار تغییر نکرده الان میرم اساسی درستش می کنم- ممنون که بهم گفتی
مامان روژینا
13 اردیبهشت 93 11:48
سلام فدات بشم مرسی که پیشم اومدی و دلداریم دادی! خیلی بهش احتیاج دارم
مامان نرگس
13 اردیبهشت 93 18:01
به به چه شهز بازی رنگارنگی...خوش گذشته حسابی ها خاله
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره خاله ممنون
مامی آینده
14 تیر 93 11:26
قربونت برم گلم خوش گذشت
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جونم آره خیلی خوش گذشت