کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

شیرین زبون

1393/2/21 7:49
327 بازدید
اشتراک گذاری

مکت (makat) = نمک**

سوس یعقد(soos yaghad)= سس خردل **

غاژو = چاقو **

جوجو کبات = جوجه کباب**

جوجو تیغی= جوجه تیغی**

قاتقت(ghatghot)= قاشق **

سوس مایا= سس مایونز**

گوده(godah) = گوجه **

تهنا=تنها**

بقوب= بشقاب**

تمون=تموم**

ونان= لیوان**

وداد= شلوار**

اکین=عینک**

نووا=نوشابه**

هیو (hauoo) = هلو**

آیو= آلو**

شومی = هندونه**

بنتین نونی= بستنی قیفی**

پنگ صتویی (pange satooii) = پلنگ صورتی**

رنگ ها:آبی - گمز(gemez) - بفش-نانایی=نارنجی- صتویی-زد-سب - نوقه ای- طوسی- سیاه- فیدید=سفید-سومه ای**

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

مامان روژینا
15 اردیبهشت 93 9:35
سلام رزیتای عزیزمممنون که جویای حال ما هستی!روژینا رو دو روز پیش دوباره بردم دکتر بازم بهش دارو داد!!!! مصرف میکنه ولی بازم دیشب از شدت عفونت تو ریه بچم نفس نمی تونست بکشه و چندین بار تا صبح با گریه بیدار شد. به خدا دیگه عاصی شدم خیلی نگرانم نمی دونم چرا خوب نمیشه!!!!!!!!تو رو خدا برام دعا کن. کارن نازم رو ببوس و حسابی مواظبش باش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خوب میشه نگران نباش عفونت ریه یه کم دیر خوب میشه امیدت به خدا
مامان اهورا
16 اردیبهشت 93 10:50
ای جونم چه بامزه حرف میزنی
مامان بردیا شیطون
16 اردیبهشت 93 11:39
عاشق حرف زدنتم عسل فداااااااااااااااااااااااااااااااااات
مامان بردیا شیطون
16 اردیبهشت 93 11:40
. -(¯`v´¯)–_-(¯`v´¯)—-(¯`v´​¯)–_-(¯`v´¯) -(¯`(♥)´¯)_-(¯`(♥)´¯)–(¯`(♥)´​¯)_-(¯`(♥)´¯) –(_.^._)—_-(_.^._) —-(_.^._)—_-(_.^._) -..—-|/——–__|/—-ᵃˡᵖᶤ-​-..—-|/——–__|/ –.—(l/)———(l/)——-​-.—(l/)———(l/) —((██)).-. -((██)) _—–((██)).-. -((██)) —((██))ᵃˡᵖᶤ -((██)) _—–((██)).-. -((██)) —((██)).-. -((██)) _—–((██)).-. -((██) . دووستت دارم دوووستت دارم دووووستت دارم دوووووستت دارم دوووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووووووووووووووووستت دارم دووووووووووووووووووووووستت دارم دوووووووووووووووستت دارم دووووووووووووستت دارم دوووووووووستت دارم دوووووستت دارم دووووستت دارم دوووستت دارم دووستت دارم دوستت دارم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ما بیشتر
امیرحسین کوچولو نفس ما
19 اردیبهشت 93 10:27
قربون حرف زدنت عزیزم.بووووس
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامی آینده
14 تیر 93 11:17
واااااای من فدای شما بشم کارن جونی ماشاله هزارماشاله چه شیرین زبونی قربونت برم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم