کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

شیرین زبون 3

1393/10/9 8:00
556 بازدید
اشتراک گذاری

دستشو گذاشته رو پیشونیم می گه :

- احتماین (احتمالا) تب دایی دایو (دارو) بخوی

چند وقت پیش با رئیسم به خاطر مرخصی بحثم شد داشتم برا کامبیز تعریف می کردم  که آره با فلانی دعوام شد

حالا کارن با چشمای گرد شده و چهره ی پریشون اومده جلو می گه : -زدیش ؟؟؟؟    خنده

یه چیزی می گم ولی خواهشا نگین این رزیتا هه زده به سرش دیوونه شده :

خط خطیای روی دیوارمون روز به روز داره بیشتر می شه ولی باورتون میشه به جای اینکه ناراحت یا عصبی شم ، وقتی نگاشون می کنم غرق در شادی و لذت می شم . می گم خداجون هزاران مرتبه شکرت یه روزی کنار همین دیوار می نشستم و یه نوزاد کوچولو توی بغلم بود که فقط می تونست شیر بخوره و چشمای کوچولوشو باز کنه و بچرخونه و دوباره بخوابه ولی همون نوزاد کوچولو الان قلم دستش گرفته و نقاشی می کنه ، می دوه این ور و اون ور و صدای قهقهه ی خنده ی شیرینش می پیچه تو خونه ، حرف می زنه و خواسته هاشو می گه ، شیطنت میکنه ، خونه رو بهم می ریزه ،داد می زنه : مامان دوست دایم و روزی هزاران بار به من لذت زندگی کردن رو می بخشه

خدایا شکرت ، شکرت که منو لایق این نعمت زیبا و دوست داشتنی دونستی و منو ببخش که گاهی کم حوصلگی و ناسپاسی می کنم .

خدای مهربون لطفتو شامل همه ی منتظرای این فرشته های خوشبختی کن و طعم خوش مادر بودن رو بهشون بچشون

آمین

عکسها در ادامه مطلب

 

اومده اداره ی مامان می گه مامان بیم اون خونه که کتاب دایه منظورش نمازخونه س خنده

پسندها (11)

نظرات (20)

مریم مامان دونه برفی
10 دی 93 12:46
سلام عزيزم آفرين گل كه اينقدر شيرين زبوني ماشاءا.. به اين همه نقاشي هاي خوشگل و عكسهاي نازت گلم.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام سلام ممنون خاله جونی
مریم مامان دونه برفی
10 دی 93 12:47
خوش بحال كارن جون كه مامان به اين خوبي داره. افرين به اين صبروحوصله و نگاه قشنگي كه به اين موضوع داري
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم مریمم مهربونم
آیداکوچولو
10 دی 93 15:50
چه مامانی مهربونی داری کارن قدرشو بدون من هنوز نرفتم تو کار خط خطی فعلا بریز وبپاش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون- ایشالا به خط خطی هم می رسین
مریم مامان آیدین
10 دی 93 16:21
عزیــــــــــــــــــزم حالا دایو خوردی خوب شدی دوستم قربوووووووووون حرف زدنش برم من کاملا میفهمم چی میگی عزیزم.....خدایا شکرت برای این هدیه های عزیز و کوچولو و شیرین که آدم با دیدنشون میفهمه به دنیا اومدنش بیهوده نبوده و همه خستگیش درمیره الهی همیشه قلبت لبریز از عشق باشه و شوق پسرک
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم مریم جووونم آره با تجویز کارن خان خوب شدم - ایشالا که قلب مهربون تو هم سرشار از عشق آیدین عزیزم بمونه
فرشک
11 دی 93 10:14
به فرشک هم سر بزنید http://farshak.niniweblog.com/post2.php
مامان اهورا
11 دی 93 12:16
ای جوووووونم من عاشق حرف زدن بچه هام خدا حفظش کنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم سارا جونم
لذت خاطرات به يادماندني کودکي دلبندانتان
11 دی 93 13:43
با سلام و خدا قوت خدمت شما دوست عزيزم از ثبت روز به روز خاطرات ني ني هاي با مزه خودتان لذت مي بريد.درسته؟؟ حالا ما يک پيشنهاد به يادماندني برايتان داريم براي ديدن اين پيشنهاد به ما سربزنيد با آرزوي شادي ، سلامت و ثروت براي شما و کودک دلبندتان
مامان مینای آرتین
12 دی 93 23:42
قربون شیرین زبونی هات خوشگل خاله... هزار ماشالله رزیتا جان من آینده کارن جون پیش بینی میکنم... آقای کوچولویی به این خوشتیپی و باشخصیتی حتما مدیرعامل موفقی میشه بووووس شکلاتی برای کارن خوشتیپ و با کلاس
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم مینا جونم ایشالا موفقیت های آرتین عزیزم رو ببینی
مامان روژینا
14 دی 93 8:46
ای جیگرتو بخورم شیرین زبون منرزیتا جونم خدا واست حفظش کنه عزیزمعشق مادر به فرزند ابدیهایشالا جفتتون همیشه شاد و سلامت باشین
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت برم ریحانه جونم
مامان بردیا اریایی
14 دی 93 15:27
خداروشکر که یه نی نی سالم داری و همیشه برتشدیمیاره و این خط خطی ها هم یه روزی درست میشه و بردیا هم الان داره این کارارو میکنه و روکابینت هامون رو نوشته ولی به قول تو خدارو شکر میکنم که کنارمه رزیتا فکر کنم تب داریمااااااااااااا چرا ما به اینا چیزی نمیگیممممممممممممممممممم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
احتماین تب داریم
مامان نرگس
15 دی 93 9:37
واقعاااااااااااااااا شیرین زبونه خیلی شیرینیه کارن جون...خدا حفظش کنه زدیش؟!!! من خیلی حرف زدنشو دوست دارم رزیتا جون چرا بهت بخندیم عزیزم. مادر به این مهبونی که سراپا احساسه و خوب دنیای بچگی رو درک میکنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنونم دوست مهربونم
هنرمند
15 دی 93 15:57
سلام خداقـــــــــــــــــوت ////////////////////// فرارسيدن هفته وحدت و ولادت نبي اكرم حضرت محمد مصطفي و قرآن ناطق حضرت امام جعفر صادق بر شيفتگان حضرتشان و شما استاد ارجمندم تبريك و تهنيت باد
مامان زهرا
16 دی 93 14:14
دعایه قشنگی کردی حالا واقعا زدیش یا نزدیش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
اگه اهل زدن بودم که دیگه غمی نداشتم اول از همه کارن رو ادبش می کردم
مامان عاطفه
17 دی 93 13:54
ای جانم پسر شیرین زبون
مامان عاطفه
21 دی 93 10:03
عزیز دلمممم....خوشتیپ خاله ماشالا تو چه قد با نمک صحبت میکنی گل پسرمایشالا همیشه خندون و سالم باشی و قدر مامانه گلت رو بدونی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونم
مامان
24 دی 93 0:06
سلام مامان کارن واقعا" راست میگی انسان همیشه باید شکرگذار داشته هاش باشه چشم رو هم بذاریم بزرگ میشن و......
مامان
26 دی 93 4:10
فدای شیرین زبونی هاش. چقدر قشنگ حست رو نوشتی رزیتا جونم.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم - ممنون
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 17:59
فدای حرف زدنت...... زدیش خیلی باحال بود کلی خندیدم ماشالا به این شازده پسر عاشقشم بخدا
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم - ممنون از مهربونیت