کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

روزای زمستونی

1393/10/24 8:50
412 بازدید
اشتراک گذاری

((هوا سرده و کارن جونم خونه نشین ))

دیروز هوا بدک نبود از سر کار که برگشتم بهش گفتم بیا ببرمت پارک گفت نه بخوابیم منم که از خداخواسته گرفتیم تا ساعت7 عصر خوابیدیم خندونک

بازی های این روزای کارن :

رنگ انگشتی- سرباز بازی -ماشین بازی و بازی با لوگوهاش و کتاب خوندن و البته غرغرهای مکرر

دیشب دراز کشیده بود گفت مامان ماسای بده

من متوجه نشدم چند باز ازش پرسیدم 

عصبی شد گفت اصن نخواستم بیو گوم شو از جوی چیشم

(برو گم شو از جلوی چشم)

و من خسته

هر چی رو که بکاری همونو درو می کنی حرفایی که بهش می زنم رو به خودم برمی گردونه هر چیزی که عوض داره گله نداره

حالا  بعد از کلی فکر کردن و تجزیه و تحلیل فهمیدم که منظورش از ماسای ، ماساژ بود بدبو

گنجشکای روی درخت رو ببینین چقد خوشگلن

پسندها (6)

نظرات (15)

مریم مامان دونه برفی
24 دی 93 10:21
اره واقعا بچه هاهرچیزی که بشنون سریع یادمیگیرن ماکه تو صحبتهامون خیلی مراقبت میکنیم بازهم گاها امیرعلی حرفهایی میزنه که شاخمون درمیاد.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره والا من از اون شب به بعد تصمیم گرفتم خیلی مراقب صحبت کردنم باهاش باشم
مریم مامان آیدین
24 دی 93 11:16
سلام رزیتا جونم خوبین دوستم قربووووون این فسقلی برم که ماساژ میخواسته....بگو من سرکار بودم تو کوه کندی جوجوناز خییییییییلی شکره ماشالا.....برو گم شو از جلوی چشمم!!!
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام مهربونم - واقعا انگاری ایشون میرن سر کار
مریم مامان آیدین
24 دی 93 11:17
آآآی گفتی...من هم شدیدا دلم بهار میخواد....کاش این دو ماه هم زود بگذره....با این هوا طفلی ها حق دارن بهونه گیر بشن خوب چه جالب...سرباز بازی ندیده بودم....قربون خوابیده شیرکاکائو خوردنش
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ایشالا که زود بهار خانوم برسن از راه - خدا نکنه عزیزم
مریم مامان آیدین
24 دی 93 11:19
راستی این گنجشک ها چقدر خوشگلن با کارن جونم برین بهشون غذا بدین.....خودش کلی بازی و نشاطه و تا چند روز میخواد دربارش حوف بزنه روزهای سرد زمستونیتون با گرمای دلای عاشقتون داغ داغ باشه دوستم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
دل مهربونت قشنگه عزیزم - این درخت تو اداره مونه قربونت برم عزیزم
مامانی ِ یسنا
25 دی 93 7:46
کارن جونم عاشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقتم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جونم
Kosar
25 دی 93 9:26
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان بردیا اریایی
25 دی 93 20:29
ای وای بابا ماساژ و از کجا بلده اخههههههههه
مامان
26 دی 93 4:02
ای جونممممممم. فداش، چقدر خندیدم به حرفش. چقدر شیرین زبونی وروجک خوشگل.
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربونت خاله جونم
مامان
26 دی 93 4:02
عکس گنجیشک ها خیلی قشنگ بود رزیتا جونم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
دل زیبا میخواد قشنگیا رو دیدن دل مهربونت قشنگه عزیزم
مامان نرگس
26 دی 93 10:20
بهار که بیاد کارن جون میتونه حسابی بره ددر
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره ایشالا - قربونت برم
مامان نرگس
26 دی 93 10:21
رزیتا جون رمزمون رو بات میذارم دوست داشتی میتونی بری پست جدیدمونو بخونی........
مامان نرگس
26 دی 93 10:21
واای یادم رفت تیک خصوصی رو بزنم
مامان مینای آرتین
27 دی 93 23:59
وااای رزیتا جون خدا خیرت بده کلی خندیدم به صحبت کردن قشنگ کارن با اینکه حرف خوبی بهت نزده ولی واقعا قشنگ نوشتی... عزیزم با کارن درست صحبت کن دیگه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
می بینی مینا جونم از اون شب به بعد تصمیم گرفتم خیلی مواظب صحبت کردنم باهاش باشم
خاله سانی
10 بهمن 93 22:41
ای جونم فسقلی چقدر بلبل زبونه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
می بینی تو رو خدا