کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

رصدخانه کاسین

1393/3/25 9:04
748 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه شب گل پسرمون رو بردیم رصدخانه تجربه ی خیلی قشنگی بود من که وقتی با تلسکوپ ماه و زحل و چند تا سیاره دیگه رو رصد کردم  انقد تحت تاثیر قرار گرفتم که اون شب تا دیر وقت  به  عظمت هستی و آفریننده ی این همه عظمت و شکوه فکر کردم .

به  دوستایی که تا حالا نرفتن پیشنهاد می کنم که حتما برن و از این امکاناتی که فراهم شده استفاده کنن

رصد خانه کاسین بزرگترین و مدرنترین رصدخانه کشوره که روی بلندترین نقطه ی بام خرم آباد بنا شده از اون بالا تمام شهرو میشه دید  واقعا زیباست

حیف که کارن جون اصلا خوشش نیومد چون نمی دونست چی به چیه وقتی رفتیم قسمت آسمان نما ( یه سالن بود که تاریکش می کردن و یه آسمان مجازی ظاهر می شد ) سه دقیقه بیشتر طاقت نیاورد و مجبور شدیم بریم بیرون تو قسمت رصد هم که فکر می کرد این تلسکوپا یه جور وسیله پزشکین خیلی می ترسید هر چی اون خانوم و آقای مهربون تلاش کردن که کارن جون یه نیگاه بندازه موفق نشدن که نشدن

اجازه نداد که حتی یه عکسم ازش بگیریم غمگین

بام خرم آباد- فلش دوربینم روشن نشدگریه

پسندها (9)

نظرات (8)

مامان روژینا
25 خرداد 93 11:56
وای چه عالیای کاش منم میتونستم بیام اونجا و از نزدیک ببینممن عاشق نجومم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خب تشریف بیارین خرم آباد قول میدم پشیمون نمیشین
مامان نرگس
25 خرداد 93 12:15
چه خوب!!!!!!!! انشاله اگر اومدیم اون طرفا حتما میریم اونجاااا البته اگرررررررر بیایم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
انشالا که بیایید
مامان رها
25 خرداد 93 13:05
من تجربه نکردم و نرفتم تالان همچین جایی فکر کنم جالب باشه دوست خوبم همیشه خوش باشی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان محمدحسام
25 خرداد 93 13:49
چه جالب چه جای خوبی تعریفشو شنیده بودم ولی منم مطمئنم که محمدحسام همچین جاهایی دوام نمیاره و حوصله اش سر میره خیلی دلم خواست باید یه روز حتما برم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
اگه رفتین حسام جونو نبرین با خودتون
سارا مامان اهورا
25 خرداد 93 14:58
منم عاشق این چیزا هستم آدم بیشتر به عظمت خدا پی میبره
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره واقعا
مامان بردیا شیطون
31 خرداد 93 14:33
جالب بود اومدیم سمت شما حتما یه سر هم اونجا میریم
مامان
3 تیر 93 22:58
چه جالب.عالیه.کاش ما هم میتونستیم بیایم.... کارن خوشگلمو ببوس
مامی آینده
13 تیر 93 13:17
وااااااااای استان لرستان چه زیباس خوشبحالتون !!!!! چه شب های رویایی داره خرم آباد!!!! منم میخوام
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
گریه چرا تشریف بیارین خرم آبادیا خیلی مهمون نوازن ها