کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

نظرات (26)

مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:25
حال و روز ما بهتر از شما نیست خانومی....
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:26
کلا ر کی پسر داره حال و روزش بهتر از من و تو نیستتتتتتتتتت که نیستتتتتتتتتتتتتت
مامانی ماهان جون
25 خرداد 93 11:27
اما خدا همین شیطونا رو با این همه خرابکاریاشون برامون حفظشون کنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
الهی آمین
مامان روژینا
25 خرداد 93 11:57
قربون پسملی شیطون بلای خودم
مامان محمدحسام
25 خرداد 93 12:38
مامانی جون ما هم دست کمی از حال روز شما نداریم محمدحسام همچنان تا دوازده و یک شب می تازه منم وقتی که خابید باید خونه رو مرتب کنم انگار که منفجر شده خونه بس که همه چیز رو پخش و پلا میکنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
فک کنم پسرا اینجورین مامانی بیا این دفعه دختر بیاریم
مامان محمدحسام
25 خرداد 93 12:39
اااووووم یه بوس آبدار واسه کارن جونم >>>>
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
واسه دوست جونم محمدحسام
خاله سانی
25 خرداد 93 13:06
وای خدا چقدر چیگری شماااااا اقا کارن هزارماشا...من عاشق شما شدم اینقدر با نمکی.مامان کارن من لینکتون کردم.به وب بنیتا هم سر بزنید خوشحال میشم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون باعث افتخاره حتما میاییم
مامان رها
25 خرداد 93 13:11
حال و روز همه مامانا این من از وقتی مامانیم براش استخر توپ گرفته رو به موتم تا میذارم توش همرو میندازه بیرون حالا منم باید با این هیکل همرو از ریر کمدو تخت در بیارم برنامه ایی دارییم باهاش مامانمم میگه حالا اولش بزار راه بره اونوقت حالتو میبینم ولی بازم خدا رو شکر میکنم با همه این شیطونیاشون
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
درست می گی دوستم منم درسته که از دستش کلافه می شم بعضی وقتا ولی خدا کنه همیشه تنشون سالم باشه بذا همش شیطنت کنن
سارا مامان اهورا
25 خرداد 93 14:56
از دست این وروجکا هیچی در امون نیست اوضاع ما هم اینجوریه شایدم بدتر
مامان شینا
25 خرداد 93 19:26
وای مامانش خدا قوت روزی چند بار اینارو جمع میکنی؟
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
روزی 5 یا 6 بار شینا خوشگله ما چطوره ؟ کامنت های من ارسال نمیشن واسه شینا جونم
خاله سانی
25 خرداد 93 21:39
عزیز دلمممم چه اسباب بازیای خوشگلی داره مثل خودش
رادین عشق زندگی...
25 خرداد 93 21:45
ممنون خاله جونم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم
مامانی
26 خرداد 93 10:20
خوب چیه دلش میخواد بازی کنههههههههههههههههه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
شما هم ؟؟؟؟؟؟؟
مامان بردیا شیطون
31 خرداد 93 14:31
عزیزم حال و روز همه مثل همه....
مامان بردیا شیطون
31 خرداد 93 14:32
$$$$$$$______$$$$$$$ __$$______$$$__$$$_____$$ _$$_________$$_$$________$ _$___________$$$_________$ _$__________$$_$$________$ _$$_________$$$$$_______$$ __$$_________$$$_______$$ ____$$________$_______$$ _____$$$_____________$$ _______$$__________$$ __________________$$ _________________$$ ________________$$ _______________$$ _______________$$ _______________$$$__$$ ________________$$_$$$ ________________$$$$$$ _________________$$$$$$ ______________$$$$$$$$$$ سلام به دوست همیشگی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام به دوست مهربون
مامان روژینا
1 تیر 93 10:12
مامان روژینا
1 تیر 93 10:20
خوشحال میشم بیای شمال و پیشم بیای خاله جونماومدی با هم کلی جاهای دیدنی رو میریم ببینیم.
خاله سانی
1 تیر 93 14:35
سلام مامان کارن جووون من منتظر پست جدید کارنماااا زود زود سر میزنم
متین
2 تیر 93 0:04
سلام عزیزم خوبی؟ چه جالب تخت و کمد فربد هم شبیه کارن ابیه خدا قوت خانمی منم مثل تو اسباب بازی هاشو روزی هزار بار جمع میکنم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام متین جون نیستی خانومی فربد جونم چطوره دلمون براش تنگ شده
مامان بردیا
2 تیر 93 0:13
سلام.خوبین؟با پست تولد در خدمتیم.خوشحال میشیم تشریف بیارید
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام حتما
مامان نرگس
2 تیر 93 0:59
عزیزم یعنی همه مثل همیم فروزان هنوز کوچولویه ولی ...........
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ایشالا بذا راه بیفته ببین چه ها بکنه
مامان روژینا
2 تیر 93 13:56
______________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ ________________@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ __@@@@@@@@@@@@@@_______ _______________________________ _________@@@@@@@___________ _____@@@@@@@@@@@_________ ___@@@@@______@@@@@_______ __@@@@@_________@@@@@_____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ _@@@@@___________@@@@@____ __@@@@@_________@@@@@_____ ___@@@@@______@@@@@_______ ______@@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@____________ ________________________________ __@@@@@____________@@@@@__ ___@@@@@__________@@@@@___ ____@@@@@________@@@@@____ _____@@@@@______@@@@@_____ ______@@@@@____@@@@@______ _______@@@@@__@@@@@_______ ________@@@@@@@@@@________ _________@@@@@@@@@________ __________@@@@@@@@_________ ___________@@@@@@@_________ ____________@@@@@@__________ _______________________________ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ _________________@@@@@______ ____@@@@@@@@@@@@@______
مامان بردیا شیطون
2 تیر 93 20:08
هییییییس!!! آروم حرف بزنید... غصه ها خوابیدن...!!! ☻ ♥ ☻ /█\ ./█\ (¯`v´¯) `•.¸.•´ ☻/ /▌ / \ _̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ ̡͌l̡̡̡ . **********************
مامان زهرا
2 تیر 93 23:00
من مطمئنم کارن جون ما مهندس میشه خاله جون به کارات ادامه بده ارتا هم حمایتت میکنه رزیتا جون خدا بهت شکیبایی بده
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ای قلبون اون آرتایی برم من میخوایی با پسر من همدست شی کلک
مامان امیرصدرا
3 تیر 93 16:14
سلام دوست عزیز الهی همیشه سلامت باشند خوشحال میشم به من هم سربزنید
مامی آینده
13 تیر 93 13:16
اوووووووه بیچاره تخت مامان و بابا !!!! شیطونک گلم فداتبشم