کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 10 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

منو ببخش

1393/4/11 9:49
242 بازدید
اشتراک گذاری

کارنم  عزیزتر از جانم   تمام هستیم   زندگیم

مثل باران های بی اجازه ، وقت و بی وقت در هوایم پراکنده ای

و من بی هوا ناگهان خیسم از تو....

دیشب بازدوباره کم طاقتی کردم دعوات کردم و بدجور سرت داد کشیدم این قدر ناراحتم که اشک امونم رو بریده هر چند که فوری از دلت درآوردم و غرق بوسه ت کردم ولی هنوز با خودم کنار نیومدم این روزا خیلی مامان بدی شدم خیلی کم حوصله شدم و تند تند دعوات می کنم

منو ببخش ببخش ببخش

پسندها (6)

نظرات (8)

سارا مامان اهورا
11 تیر 93 12:49
آخی عزیزم این برای همه ما پیش میاد برای خود منم بارها پیش اومده اما خدا رو شکر بچه ها زود فراموش میکنن البته باید اینم بدونن ما خیلی دوستشون داریم و گاهی آدم کم میاره و عصبانیت ما دلیل کم حوصلگیمونه نه چیز دیگه ای
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون از دلداریت عزیزم
خاله سانی
11 تیر 93 15:04
ای جانننننمممممممم عسل منو چلا دعوا کردی مامانیش.عیبی نداره عزیزم بچه ها خیلی خیلی زود یادشون میره این چیزا غصه نخور
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون از دلداریت عزیزم
مامی آینده
13 تیر 93 13:09
واااای واااااای الهی قربونت برم کارن جونم مامانی دعوات کرده؟؟؟؟
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره خاله بدجور دعواش کردم ولی به خودم قول دادمدیگه هرگزدعواش نکنم
مامان
13 تیر 93 14:58
کاملا درکت میکنم عزیزم... برای هممون پیش میاد.... این فرشته کوچولوها دل بزرگی دارن ما رو میبخشن..
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
از اون روز به بعد دیگه دعواش نکردم با خودم عهد کردم تا جایی که بتونم دعواش نکنم
مامان
13 تیر 93 15:03
ببخشید نگرانت کردم،گلم... امیدوارم مشکلمون به لطف خدا حل بشه و شما رو هم از نگرانی دربیارم.... یکدنیا ممنون بابت مهربونیت دوست عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم به امید خدا که مشکلتون حل میشه گلم خدا خیلی مهربونه
مامان نرگس
15 تیر 93 0:32
عزیزم غصه نخور....واسه همه پیش میاد این نخودچی های ناز هیچی تو دلشون نمیمونه...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون از دلداریت دوست خوبم
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:48
پیش میاد عزیزم غصه نخور..... من که وقتی اعصابم رو به هم میریزه وسر بردیا داد میکشم با خنده سرمون رو شیره میماله و به بقیه خراب کاریش ادامه میده.....منم اینجوریم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون از دلداریت عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
1 مرداد 93 15:06
برای همه پیش میاد...من که بعضی وقتا عصبانی میشم با عجله می رم تو یه اتاق دیگه تا از اون حالت بیام بیرون...بعد برمی گردم پیش اهورا...قشنگ درکت می کنم گاهی بچه ها اینقدر شلوغ می شن که تحملش دیوونه کننده ست!!!!
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون از همدردیت عزیزم