کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

سخنان زیبا از بزرگان برای پسرم

1393/4/11 9:51
218 بازدید
اشتراک گذاری

به کسی اعتماد کن که بتواند سه چیز را در تو تشخیص دهد ...

اندوه پنهان شده در لبخندت را...

عشق پنهان شده در عصبانیتت را...

و معنای حقیقی سکوتت را ...

 

در مقابل سختی ها همچون جزیره ای باش

که دریا هم نمی تواند سرش را زیر آب کند...

 

به یاد داشته باش که امروز طلوع دیگری ندارد.

 

همه آبهای دریاها هم نمیتوانند یک کشتی را غرق کنند


مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

بنابراین

تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

مگر اینکه شما اجازه بدهید!

 

گاهي خداوند درها و پنچره ها را به رويت مي بندد

   زيباست كه اينگونه فكر كني، شايد بيرون طوفان است

 

گاهي خداوند انقدر صدايت را دوست دارد
كه سكوت ميكند تا بارها بگويي
"خداي من"

پسندها (10)

نظرات (7)

سارا مامان اهورا
11 تیر 93 12:49
خیلی زیبا بودن
خاله سانی
11 تیر 93 15:02
خیلی ممنون از تبریکتون و نظرای قشنگتون.خدا کارن جونو واستون نگه داره و شاد باشید همیشه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی عزیزم
مامی آینده
13 تیر 93 13:08
سلااااااااام آخی بالاخره آدرس وبلاگ کارن رو پیدا کردم ...باورتون نمیشه من عاااااشق کارن جونم خیلی دوسش دارم آرزومه یه پسر مثل کارن شما داشته باشم ...لینکتون کردم اگه میشه باهم در ارتباط باشیم به وبلاگ منم سربزنین
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام شما لطف دارین عزیزم باعث افتخاره منم لینکتون کردم
مامان
13 تیر 93 14:55
زیبا بودن....عااالی
مامان اهورا (نرگس)
1 مرداد 93 15:04
آفرین!!!