کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

عشق کوچولوی مامان

1393/4/14 11:33
334 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم لبخند بزن میخوام ازت عکس بگیرم

فدات شم زندگیم با این لبخندت

این موهاشم که همچی کج و معوجن هنرمندی بنده می باشند خندونک

- پسرم داری چیکار میکنی ؟

کارن: سی دی بازی دیسک می دونی ؟

این می دونی تازگیا افتاده رو زبونش هر چی میگه آخرش میگه

می دونی سرشم باهاش تکون میده

اون لحظه دوس دارم بخورمش

بینندگان محترم اینم آخر سی دی  بازی- می دونی خنده

عشق پمپ بنزین- بابا منم بیزین

 

 

پسندها (13)

نظرات (21)

مامی آینده
14 تیر 93 12:01
ای جونم کارن خوشگلم پس شما هم تکه کلام پیدا کردی ؟؟آفرین دنیای خاله کارن جونی من خیلیییی دوست دارم عاشقتم ای خدا میشه منم یه پسر مثل کارن داشته باشم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
چرا که نه خاله جونی شما هزار ماشاله خودت به این خوشگلی مطمئنم که بچه تون خیلی خیلی ناز و خوردنی میشه
خاله سانی
14 تیر 93 20:45
الهییییییییییییییییییییییییییی خاله قربونت بره.من خیلی دوست دارم میدونی؟ژستاشو ببین اخههههههههه جیگرتوپسرا عشق اینجور کاران بنزین و اینا
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
منم خیلی دوست دارم خاله جونی - آره عشق ماشین و بنزین و تفنگ و....
سارا مامان اهورا
14 تیر 93 22:26
ای جونم چه بامزه لبخند زده این شیطونکها با این کاراشون به زندگیمون رنگ و بو دادن خدا همه بچه ها رو واسه پدر و مادراشون حفظ کنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
الهی آمین
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:26
ای قربون لبخندات بشم با اون موهای نااااااازتتتتتتتتتت
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ای خدا نکنه خاله جون مهربونم
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:27
عه وااااااااااااااااااااااااا..مامان خانومی..موهای بچه رو چرا این جوری کج و معوجش کردی اونوخ عایا؟؟؟؟
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
چیه عزیزم خودتون هنر ندارین حسودیتون میشه خیلی هم خوب کوتاشون کردم - اصلا مخصوصا کج و معوج زدم خواستم پسرم متفاوت باشه
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:28
مامان خانومی جون..میدونـــــــــــــــــــــــــــــــی...........این هنر آرایشگریت از نوع کوتاه کردن موی کارن جونی تو حلقمممممممممممممم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
قربان شما بشوم من
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 9:29
عکسهات خیلی نازن کارن جونم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جونم
مامان
16 تیر 93 9:17
الهی قربونت بشم کارن زیبا و خوشگلم،قربون اون میدونی گفتنت،هزارتا بووووووووس
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونی
مامان
16 تیر 93 9:19
موهاشم عاااااالیه اینم یه مدله دیگه، خووووووشگله. اصولا کارنم همه جوره ناز و بی نظیره همینطور دوست نازنین خودم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی عزیزم - قلب شما خیلی مهربونه که همه رو زیبامیبینین
مامان
16 تیر 93 9:20
ممنونم مهربونم که به فکرمون هستی.یکدنیااااا ممنون
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم باور کن دوست دارم همیشه شاد وخندون باشین اصلا نمیخوام ناراحتی تونو ببینم حتی یه ذره نه شما نه هیچ کدوم از دوستای گل وبلاگیم و نه هیچ مادر دیگه ای تو هر جای دنیا
مامان روژینا
16 تیر 93 9:40
من عاشقتم نفسم می دونی قربون اون خنده هات
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنونم خاله جون مهربونم منم دوستون دارم یه دنیاااااااااااااا
مامان ثمره
16 تیر 93 13:13
امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم.. منم شما رو لینک کردم...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
حتما همین طور میشه
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:44
منم عاشقتم کارن....میدونی؟؟؟؟؟؟؟؟ فدات بشم که وقتی میبینمت انرژی میگیرم عسلم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم - مرسی از مهربونیت منم دوستون دارم هوار تا
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:45
خودتم که هنرمندی مامانی..... هر کی پرسید بگو مد جدیده
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
آره جدیده
مامان بردیا شیطون
16 تیر 93 14:45
کوچه ای را بود نامش معرفت ... مردمانش با مرام از هر جهت ... سیل آمد کوچه را ویرانه کرد ... مردمش را با جهان بیگانه کرد ... هرچه در آن کوی بود از معرفت ... شست و با خود برد سیل بی صفت ... از تمام کوچه تنها یک نفر ... خانه اش ماند و خودش جست از خطر ... رسم و راه نیک هرجا بود و هست ... از نهاد مردم آن کوچه است ... چونکه در اندیشه ام اینگونه ای ... حتم دارم از بچه های آن کوچه ای ..
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خیلی قشنگ بود مرسی
مامان بردیا شیطون
17 تیر 93 11:00
خدایا به من ایمانی عطا کن که نگران روزیم نباشم درست مانند کودکی که نگران وعده بعدی غذایش نیست زیرا به مهربانی مادرش ایمان دارد . . .
مامان زهره
18 تیر 93 15:33
عزیزم نگاش کن با اون ژستاش چقدر خوردنی شده.جیـــــــــــــــــــگرتو
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان رها
21 تیر 93 12:00
baba honarmand
مامان محمدحسام
22 تیر 93 10:00
سلام سلام صدتا سلام عزیزم قیافه اشو ببین چه نازه کارن جونی خیلی دلبرونه میخندی عزیزم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام چه عجب دلمون تنگ شده براتون
مامان نرگس
26 تیر 93 17:36
قربون لبخندت بشم منننننن
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
مامان اهورا (نرگس)
1 مرداد 93 15:04
الهی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!جونــــــــــــــــــــــــــــــــــــم!!! والا من که اهورا رو می برم آرایشگاه اونا موهاشو کج و معوج می زنن...بازم تو!!!!می دونی!!!!
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
پس امیدوار باشم به خودم ها؟؟ می دونی