کارن سرهنگیکارن سرهنگی، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

دنیای ما **کارن**

نظرات (12)

مامان زهره
22 فروردین 94 11:18
سلام رزیتا جون روزت مبارک گلم امیدوارم سایه ات 120 سال رو سر کارن جون باشه آمین
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلاااااام عزیزم ممنون روز شما هم مبارک ممنون از دعای قشنگت ایشالا سایه ی شما هم سالهای سال بالا سر گل پسر خوشگلت باشه
مامان روژینا
22 فروردین 94 12:28
سال نوت مبارک باشه رزیتای نازنینمایشالا سال خیلی خیلی خیلی خوبی در انتظار تو و کارن مو طلایی خودم باشههمچنینی روز مادر رو بهت تبریک میگمامیدوارم سایت سالهای سال بالا سر جگر گوشت باشه و سلامت باشیندوستتون دارم
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیزم قربونت برم با این دعاهای قشنگت منم دوستون دارم یه دنیاااااااااااااااا
مامان روژینا
22 فروردین 94 12:37
الهی بمیرم واسه دلت خدا روح همه مامانای از دنیا پر کشیده رو قرین رحمت کنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه ریحانه جونم ممنون از مهربونیت دوست عزیزم ....آمین
مامان ِ یسنا
22 فروردین 94 17:58
سلام دوستم .. الهی عزیزم ... روحشون شاد داغ مادر خیلی سنگینه ... خدا همه مادرا رو واسه بچه هاشون حفظ کنه و بهشون سلامتی بده .
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام عزیزم .... ممنون از مهربونیت ..... آره واقعا بی مادری خیلی سخته حتی اگه خودت مادر باشی .... ایشالا سایه تون سالهای سال بالای سر یسناگلی باشه
مامان فاطمه
22 فروردین 94 18:50
روح مادرتان شادعزیزمخدا بیامرزتشخیلیشعر زیبای بود روزت مبارک مامان مهربون امیدوارم درکنار پسر نازت شاد شاد باشی
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنون عزیزم خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه .....روز شما هم مبارک ایشالا سالهای سال سایه تون بالای سر مهدیار جونم باشه
مامان مینای آرتین
22 فروردین 94 19:01
روح مادرت شاد رزیتا جان... اصلا دوست نداشتم این پست رو توی وبلاگت بخونم انگار تمام غصه های دلت اومد توی دل من...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
ممنونم مینای مهربونم .... ببخش که ناراحتت کردم ....ایشالا هرگز غم تو دلت نباشه دوستم
مامان نرگس
22 فروردین 94 19:29
سلام رزیتاجوم......... الهی قربونت برم عزیزم.......چقده دلم گرفت و اشکم دراومد جای تو نیستم ولی میفهمم حالتووووووو خدا رحمتشون کنه...
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام نرگس جونم ممنون از مهربونیت ....ایشالا سایه ی مادرتون سالهای سال بالای سرت باشه .... ببخشید که ناراحتت کردم
مریم مامان آیدین
23 فروردین 94 17:17
سلام رزیتا جونم از ته قلبم با این پستت ناراحت شدم خدا مامان رو رحنتشون کنه
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام ممنون از مهربونیت مریم جون
مامانی
23 فروردین 94 18:06
خدا مادرتون رو بیامرزه
تاپ
24 فروردین 94 9:25
برایه خرید تاپ و تي شرت هایه خوشگل پسرانه و دخترانه از فروشگاه ما دیدن نمایید: http://ninitavalod.mihanblog.com
مامان اهورا
25 فروردین 94 10:43
سلام عزیزم خدا رحمتشون کنه نبود مادر واقعا سخته
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
سلام ممنون دوست عزیزم ....واقعا سخته من ده سال پیش یعنی وقتی که 21 سالم بود مادرمو از دست دادم
مامان اهورا
26 فروردین 94 11:42
الهی بمیرم چه زود واقعا سخت و دردناکه روحش شاد
مامان کارن( رزیتا )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ..... ممنون